Verzenden & retourneren

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Nederland & België: Levering binnen 1-2 werkdagen Geen bezorging op zondag en feestdagen.

Buitenland: Levering binnen 3 werkdagen. Geen bezorging op zondag en feestdagen.

Worden er verzendkosten gerekend?  
Nederland: €4,95 verzendkosten voor bestellingen onder de €35,-
Gratis verzending vanaf €50,-

België: €4,95 verzendkosten voor bestellingen onder de €35,- 
Gratis verzending vanaf €50,-

Duitsland: €8,95 verzendkosten voor bestellingen onder de €100,-
Gratis verzending vanaf €100,-

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of gemakkelijk uw retour aanmelding via uw account portal op onze site. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Wat is de procedure bij een retour?
Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijgt u per e-mail een bevestiging van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.
 
Kan ik de bestelling omruilen?
Als u een artikel wilt omruilen, dient u het gewenste artikel opnieuw bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuurt u
via onze normale retourprocedure terug. 

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kunt u dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geeft u dan aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat.

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de email aan [email protected]